niedziela, 1 kwietnia 2012

Maślane ciasteczka z dżemem na konkurs

Po namowach ze strony mojej najlepszej przyjaciółki, postanowiłam wziąć udział w konkursie "Kulinarny blog 2012". Konkurs trwa w zasadzie cały rok, składa się z kilku etapów, a w każdym z nich blogerzy mają inne zadanie do wykonania. Pierwszy etap (zadanie) to słodkie maślane wypieki.

Dzięki mojemu wrodzonemu brakowi zorientowania o konkursie dowiedziałam się dość późno (tydzień temu), po czym przez zastanawiałam się, jaki przepis powinnam zaproponować. Pierwsza myśl była taka, żeby zrobić po prostu muffiny z masłem. Ale co to za wyzwanie, skoro ciągle robię muffiny? No więc zaczęłam poszukiwania odpowiedniego przepisu. Przepisu na słodki wypiek na bazie masła, raczej prosty i dobrze prezentujący się na zdjęciu. W poszukiwaniu inspiracji przeszukałam swoje przepisy, foodgawker.com i moje ulubione blogi kulinarne. Ostatecznie stanęło na maślanych ciasteczkach z dżemem, idealnych do herbaty (wiem, bo próbowałam :).


Jeśli przypadły Wam do gustu, będę wdzięczna za oddanie głosu na mój blog. A jeśli nie - być może spodoba Wam się inny przepis, z innego bloga, i zechcecie wesprzeć innego uczestnika - też dobrze :)
Aby zagłosować na mój przepis i mojego bloga, wystarczy wejść na stronę internetową:
http://www.kulinarnyblogroku.pl/przepisy/pokaz/?id=613
...i kliknąć "Głosuj" (czerwony przycisk po prawej stronie). Zostaniecie poproszeni o podanie Waszego adresu e-mail, na który zostanie wysłana wiadomość z prośbą o potwierdzenie oddania głosu. Głosowanie na przepisy z pierwszego etapu (zadania) trwa do 9 kwietnia.

Bardzo dziękuję za wszystkie głosy oddane na mojego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz